Buy Way

Wij zorgen graag voor uw geld

Hoe gebruik ik mijn MasterCard ?

Uw MasterCard is voorzien van een chip met een geheime code: een bijkomende veiligheid voor u.

Kan ik geld opnemen met mijn MasterCard ?

Met uw kaart kunt u geld opnemen aan alle geldautomaten met het MasterCard-logo, zowel in België als in het buitenland (€ 5.50 transactiekosten + 2.50% wisselkosten).

Biedt mijn MasterCard nog andere gebruiksmogelijkheden ?

Met uw MasterCard kunt u ook een bepaald geldbedrag overschrijven op uw bank- of postrekening (beperkt tot het beschikbaar bedrag van uw MasterCard). Kosten per transactie: 1% met een minimum van € 4,50). Hoe doet u dit?

  • Bel de Phone Express op 02/250.20.65 (7d/7, 24u/24 beschikbaar).
  • Surf naar www.buyway.be en klik op "Online storting".
  • Bel ons op 02/250.17.37 (van maandag tot vrijdag van 08u30 tot 18u30).

Biedt de MasterCard voordelen en kortingen ?

Bij uw maandelijkse overzicht zitten regelmatig exclusieve aanbiedingen en promoties van MasterCard, evenals kortingen voor verschillende handelszaken die de MasterCard aanvaarden.

Hoe weet ik hoeveel het beschikbaar bedrag op mijn kredietlijn bedraagt ?

Voor de meeste van onze kaarten, ontvangt u maandelijks een gedetailleerd overzicht van alle transacties van die maand.
U kunt uw financiële toestand ook raadplegen:

  • via onze website onder Homebanking
  • via telefoon op 02/250.17.37 (van maandag tot vrijdag van 08u30 tot 18u30)
  • via fax op 02/250.16.59 (7d7, 24u/24)
  • via onze sprekende computer op 02/250.20.65.

Mijn kaart is verloren of gestolen, wat nu ?

In geval van verlies of diefstal van uw MasterCard moet u zo snel mogelijk uw kaart laten blokkeren door het nummer 02/209.81.00 te bellen (24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar).

Wat zijn de facultatieve verzekeringen die de MasterCard aanbiedt ?

Buy Way biedt u een volledig verzekeringsassortiment bij uw MasterCard. Uw kaart heeft een basisgarantie: overlijden, arbeidsongeschiktheid, volledige en blijvende invaliditeit, verlies/diefstal van de kaart, aankoopgarantie met intekening voor 1 of 2 personen, en een volledige garantie: basisgarantie + werkloosheid, mogelijk voor 1 of 2 personen. 

Intekening op de verzekering is facultatief. Wenst u meer inlichtingen? Contacteer ons via info@buyway.be.

Hoe ontvang ik mijn toegangscodes voor Homebanking ?

U doorloopt verschillende stappen:

  • Surf naar onze website en ga naar de Homebanking-pagina.
  • Klik op "Meld u aan op uw Homebanking".

U komt dan op een beveiligde pagina terecht.

  • Klik op de link "Een identificatienummer aanvragen".
  • Vul daarna alle gevraagde gegevens in: Dossiernummer, geboortedatum (vb.: 01021967), e-mail.

Daarna moet u:

  • een paswoord van minstens 8 karakters kiezen dat uit cijfers en letters bestaat (vb.: buyway05). Volgende tekens zijn niet toegestaan : ! " # $ < > [ \ ] ^ ` { | } ~ § ¨ ² µ
  • uw paswoord mag geen 4 dezelfde opeenvolgende karakters bevatten.
  • opgepast, bewaar dit wachtwoord zorgvuldig.
  • klik op "Verzenden"

U ontvangt via de post een user-ID. Let op: hou dit wachtwoord goed bij.

Wanneer u de user-ID ontvangt, kunt u gebruik maken van uw Homebanking door deze user-ID en het wachtwoord, dat u gekozen hebt bij uw aanvraag van de toegangscodes, in te voeren.

Deze gegevens zullen u gevraagd worden telkens u inlogt.

Alle transacties die u uitvoert zullen dan beveiligd zijn.

Waar kan ik mijn MasterCard gebruiken ?

U kunt uw MasterCard gebruiken om uw aankopen te betalen in alle winkels waar u een Buy Way MasterCard zelfklever opmerkt, zowel in België als in het buitenland.

U kunt uw kaart ook gebruiken om in alle veiligheid via het internet te betalen.

Worden er kosten aangerekend ?

Zolang u uw MasterCard-kredietlijn niet gebruikt, kosten de meeste kaarten helemaal niets (geen dossierkosten of jaarlijkse bijdrage). U weet alleen dat u een kredietlijn ter beschikking hebt, mocht u die nodig hebben. U kunt er zonder plichtplegingen en zonder enige verantwoording beroep op doen.

Hoe voer ik een aanvraag in ?

Dit kan op verschillende manieren:

  • via de online kredietaanvraag op onze website.
  • via het papieren aanvraagformulier dat u kan afdrukken en volledig ingevuld kan sturen naar Buy Way Personal Finance NV, Anspachlaan 1 bus 11, 1000 Brussel of via fax 02/250.16.59.
  • door te bellen naar het nummer 02/250.17.37. Dat kan van maandag tot vrijdag van 08u30 tot 18u30.

Ik heb een specifiek project. Hoe vind ik het meest geschikte krediet ?

Buy Way biedt een breed assortiment aan van producten en diensten, aangepast aan uw behoeften. U kunt op deze pagina's snel en makkelijk uw krediet simuleren, zonder enige verdere verplichting.

U kunt online een kredietaanvraag doen, waarop u meteen antwoord krijgt.

Vindt u geen geschikte financiering voor uw project? Bel ons dan op 02/250.17.37 of stuur een fax naar 02/250.16.59. Een van onze medewerkers werkt graag een persoonlijk voorstel uit op maat van uw project.

Waarom voor Buy Way kiezen?

Buy Way helpt u:

  • de beste financieringsoplossingen te vinden die rekening houden met uw terugbetalingsmogelijkheden, met een gepersonaliseerde opvolging van elk dossier,
  • het leven makkelijker te maken dankzij gloednieuwe producten.

Hoeveel tijd zit er tussen mijn aanvraag en het antwoord ?

Op onze website wordt onmiddellijk een voorovereenkomst aangegaan. Na ontvangst van het volledig ingevulde en ondertekende contract en van de gevraagde documenten, analyseren we uw aanvraag. U ontvangt dan binnen 2 werkdagen ons definitieve antwoord. Reactievermogen en engagement zijn twee waarden die de Buy Way-medewerkers hoog in het vaandel dragen.

Hoe ontvang ik mijn financiering ?

Na goedkeuring en ondertekening van het kredietcontract wordt het gefinancierde bedrag op uw bank- of postrekening gestort.

Hoe ontvang ik mijn MasterCard ?

Uw kaart en uw geheime code worden afzonderlijk per post naar uw thuisadres verstuurd.

Hoe en met welke frequentie betaal ik het bedrag terug dat ik heb gebruikt van mijn MasterCard-kredietlijn ?

De terugbetaling van het gebruikte deel van uw MasterCard-kredietlijn kan via domiciliëring in maandelijkse aflossingen gebeuren. Deze aflossingen zullen (voor de meeste MasterCards) de 1ste van elke maand gebeuren, overeenkomstig hetgeen bepaald is in uw kredietcontract en beperkt tot het terug te betalen bedrag. U kunt op elk moment bijkomende stortingen uitvoeren. Zo kunt u de duur en de kosten van uw krediet zelf beheren.

U wenst een transactie te betwisten ?

Gelieve ons een kopie van uw klachtneerlegging bij de lokale politie over te maken, alsook een betwistingsbrief.

 

OPGELET !

Indien uw betwisting volgende handelaars betreft:

PAYPAL, APPLE I-TUNES, SKYPE, GOOGLE, SONY ENT. NETWORK of FACEBOOK, vragen wij u om rechtstreeks contact te nemen met hun klantendienst.

 

  • PAYPAL

Telefoon: 070 35 99 05

Internet: www.paypal.com/webapps/mpp/first-dispute

E-mail: complaint-response@paypal.be

  • APPLE I-TUNES

Telefoon: 078 18 00 22

Internet: www.apple.com/benl/contact/

  • SKYPE

Internet: https://support.skype.com/en/faq/FA10384/why-has-my-credit-debit-card-been-charged-by-skype-when-i-haven-t-made-a-skype-purchase

  • FACEBOOK

Internet: www.facebook.com/receipt/?v=1

  • SONY ENT. NETWORK

Telefoon: +44 844 8466 555

E-mail: SonyEntertainment.UK@eu.sony.com

  • GOOGLE

Internet: www.google.be/support

 

In het geval deze handelaars u geen oplossing kunnen bieden, verzoeken wij u contact op te nemen met Buy Way Personal Finance.  Gelieve ons dan een bewijs van contact met de betrokken handelaar over te maken, alsook een kopie van de klachtneerlegging bij uw lokale politie en een betwistingsbrief.

 

Gratis” staaltjes

     Bent u ingegaan op een aanbod voor “gratis” staaltjes voor schoonheids-of afslankproducten met de belofte dat u enkel verzendingskosten moest betalen ?
 
Jammer genoeg voorzien de algemene voorwaarden van de handelaar dat hij het recht heeft om u bijkomende producten toe te sturen en aan te rekenen.

       

Wat kunt u doen?

  • U kunt deze transacties jammer genoeg niet betwisten via Buy Way Personal Finance omdat wij deze bedragen niet kunnen verhalen op de handelaar daar u zelf een contract met een stilzwijgende verlenging bent aangegaan.
  • Voor eventuele klachten of betwistingen, gelieve u rechtstreeks tot de handelaar te richten.

  • Van maandag tot vrijdag
    van 08u30 tot 18u30
    02/250.17.37

  • Phone Express
    24u/24 & 7d/7
    02/250.20.65

  • Kaart verloren of gestolen?
    24u/24 & 7d/7
    02/209.81.00

  • Anspachlaan1/11 1000 Brussel

  • E-mail:
    info@buyway.be