Let op, geld lenen kost ook geld.
EEN INLICHTING NODIG?

UW VRAAG STELLEN

REEDS KLANT
Tijd besparen door uw vraag te stellen
via uw Homebanking.
NOG GEEN KLANT

Klantendienst


02 250 17 37
Maandag t.e.m. vrijdag van 8.30u tot 18.30u
Bisschopsstraat 26
1000 Brussel
Maandag t.e.m. vrijdag van 9u tot 17u

Een klacht indienen


02 250 17 37
Maandag t.e.m. vrijdag van 8.30u tot 18.30u
E-mail
Uitsluitend te gebruiken in geval van klachten
claims@buyway.be
Belangrijk

Omwille van sanitaire overheidsmaatregelen informeren we u dat het onthaal in ons kantoor tot nader order gesloten is.

Om de veiligheid van onze medewerkers te verzekeren en de continuïteit van onze diensten te waarborgen, werkt het merendeel van onze teams op afstand. Onze medewerkers zullen uw vragen blijven beantwoorden. U kunt uw kaart, uw Homebanking en uw app verder gebruiken zoals gewoonlijk.

Voor eventuele vragen kunt u ons bereiken via het contactformulier op onze website. Door deze uitzonderlijke situatie kan het langer duren om uw vraag te beantwoorden.

Wij wensen ons hiervoor te verontschuldigen.

Ombudsman

Heeft Buy Way u een schriftelijk antwoord bezorgd op uw klacht, maar bekomt u hiermee geen voldoening?
In functie van uw probleem kunt u contact opnemen met de Ombudsman van de bewuste sector.

Vergeet niet tijdens uw contact met de Ombudsman om uw Buy Way-dossiernummer te vermelden.

Ombudsman bij financiële conflicten
North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2,
1000 Brussel
Tel: +3225457770
Fax: +3225457779
E-mail: ombudsman@Ombudsfin.be
Website: www.ombudsfin.be

Ombudsman van de verzekeringen
Meeûssquare 35
1000 Brussel
Tel: +3225475871
Fax: +3225475975
E-mail: info@ombudsman.as
Website: www.ombudsman.as