U beschikt nog niet over een Buy Way Homebanking identificatienummer?
U kunt dit identificatienummer, samengesteld uit 8 cijfers, terugvinden op uw maandelijks overzicht, of in de e-mail met de mededeling van uw beschikbaar saldo op uw Buy Way Mastercard of Buy Way Line die u wekelijks ontvangt indien u hiervoor gekozen hebt.
Indien u uw identificatienummer niet terugvindt, kunt u er een aanmaken door de volgende stappen te volgen:
1. Klik
hier om naar onze beveiligde pagina te surfen, klik vervolgens op Ik heb nog geen identificatienummer en vul de nodige gegevens in:
- uw dossiernummer;
- uw geboortedatum;
- uw e-mailadres.
2. Klik op 'Verzenden'.
3. U dient vervolgens een paswoord te kiezen van minimum 8 karakters, bestaande uit cijfers en letters.
De volgende karakters zijn niet toegestaan: ! ' # $ < > [ \ ] ^ ` { | } ~ § ¨
² µUw paswoord mag geen 4 identieke opeenvolgende karakters bevatten.
Opgelet: gelieve uw paswoord goed te onthouden, het nergens te noteren en het aan niemand door te geven.
4. U ontvangt per e-mail uw identificatienummer.
Na de ontvangst van uw identificatienummer kunt u onze Homebanking gebruiken door u aan de hand van uw identificatienummer en uw gekozen paswoord in te loggen.
Deze gegevens dient u bij elke verbinding in te geven.
* De Buy Way Homebanking is uitsluitend beschikbaar indien u een kredietcontract van onbepaalde duur hebt onderschreven (kredietkaart en/of Buy Way Line).